منچستریونایتد رم را گلباران کرد؛ آرسنال مقابل ویارئال باخت

منچستریونایتد رم را گلباران کرد؛ آرسنال مقابل ویارئال باخت

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین بازی ها از نیمه نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 6 بر 2 رم را شکست دهد و دیگر باید گفت که صعودش را به مرحله فینال لیگ اروپا قطعی کرده است و باید منتظر رقیش باشد. این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شد و شیاطین سرخ یک بازی درخشان را ارائه دادند و اکنون در یک قدمی صعود به فینال لیگ اروپا هستند.

به گزارش فوتبالی، در دیگر بازی نیمه نهایی لیگ اروپا که در اسپانیا و در زمین باشگاه ویارئال برگزار می‌شد. شاگردان اونای امری توانستند با نتیجه دو بر یک آرسنال را مغلوب سازند و بدین ترتیب از پس شاگردان میکل آرتتا برآمدند و باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد چرا که آرسنال این شانس را دارد که با زدن یک گل، راهی فینال شود و بازی را برگرداند. البته باید گفت که اونای امری هم تجربه زیادی در لیگ اروپا دارد و سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد که این مسئله به او کمک بزرگی در این رقابت ها می‌کند.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تکلیف تیم های صعود کننده به فینال روشن می‌شود. منچستریونایتد صعودش را به فینال قطعی کرده است و باید دید که آرسنال می‌تواند کامبک بزند یا خیر.

1470