توپ هایی که هواداران منچستریونایتد به غنیمت بردند! (عکس)

توپ هایی که هواداران منچستریونایتد به غنیمت بردند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اوضاع امروز شهر منچستر در اطراف ورزشگاه اولدترافورد به هم ریخته بود و هواداران منچستریونایتد در آن جا تجمع کرده بودند و علت این تجمع این بود که خواستار اخراج و برکناری مالکان منچستریونایتد یعنی گلیزر ها بودند. آنها در واقع خواستار استعفای آن ها و واگذاری باشگاه بوده اند چرا که از عملکرد آن ها رضایت ندارند و به نظر می‌رسد که همچنان روی قضیه سوپرلیگ دلگیر هستند.

به گزارش فوتبالی، اما یک اتفاق جالب که در این تجمع و ریختن هواداران منچستریونایتد به ورزشگاه اولدترافورد افتاد این بود که برخی از هواداران یک سری چیز ها را به غنیمت بردند و برای خودشان برداشتند و از ورزشگاه رفتند. از جمله‌ی این وسایل می‌توان به عروسک نماد باشگاه منچستریونایتد و همچنین توپ های ورزشگاه اولدترافورد اشاره کرد که برای بازی منچستریونایتد و لیورپول آماده شده بودند اما اکنون به غنیمت گرفته شدند و توسط برخی از هواداران برده شدند!

در حقیقت برخی از هواداران منچستریونایتد هم توپ های موجود در اولدترافورد را بردند.

گفتنی است که بازی منچستریونایتد و لیورپول هم به همین علت لغو شد و به تعویق افتاد و باید دید که چه شرایطی پیرامون این قضیه در شهر منچستر حاکم خواهد بود اما اوضاع به هم ریخته امروز بازی حساس و جدال سنتی این تیم ها را لغو کرد.

1470