پیروانی: گوامی‌ها کتبا عذرخواهی کردند/ بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند

پیروانی: گوامی‌ها کتبا عذرخواهی کردند/ بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند

به روز رسانی می‌شود

پیروانی: گوامی‌ها کتبا عذرخواهی کردند/ بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: گوامی‌ها بابت میزبانی ضعیف‌شان به صورت کتبی از ما عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: ما برای رفتن به گوام و بازی در آنجا مشکلاتی داشتیم که از طرف میزبان برایمان به وجود آمده بود و برخی‌ها اجازه ورود یه این کشور را نداشتند. مشکلاتی نظیر آب و هوا، چمن مصنوعی و اختلاف ساعت حدود 6 ساعت کار را برای ما سخت‌تر کرده بود.

وی ادامه داد: تصمیم داشتم جلسه هماهنگی پیش از بازی را ترک کنم چرا که مشکلات از ورزش و بحث فنی خارج شده بود و وارد سیاست شده بود. نامه اعتراضی خودم را به مسئولان فدراسیون گوام و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم که البته گوامی‌ها هم نسبت به اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کردند. گاهی عصبانیت کمک می‌کند که بتوانیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم و عصبانیت من هم برای کمک به تیم ملی بود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: توانستیم گوام را شکست دهیم اما کارشکنی‌هایی رخ داد که ما را اذیت کرد. در مجموع بازیکنانی از جمله حقیقی، حاج‌صفی، آزمون، عزت‌اللهی و دو تدارکاتچی‌مان نتوانستند ویزا بگیرند و تیم ملی را همراهی کنند. تیم میزبان با این کارها می‌خواست ملی‌پوشان ایران را از نظر روحی و روانی پایین بیاورد اما ما آنقدر پتانسیل داشتیم و بازیکن جایگزین آنقدر خوب بودند که توانستیم به پیروزی برسیم.

ادامه دارد...