راکیتیچ درباره صحنه پرحاشیه: از زاویه‌ای که من دیدم پنالتی بود!

راکیتیچ درباره صحنه پرحاشیه: از زاویه‌ای که من دیدم پنالتی بود!

پایگاه خبری فوتبالی – ایوان راکیتیچ، هافبک سابق بارسلونا که امسال در سویا بازی می‌کرد و شب گذشته هم توانست از روی نقطه پنالتی دروازه رئالی‌ها را باز کند اعلام کرده صحنه‌ای که داور پنالتی گرفته کاملا درست بوده زیرا توپ به دست میلیتائو برخورد کرده و مسیرش تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ پس از پایان بازی و تساوی مقابل رئال مادرید گفته: از زاویه‌ای که من در ان قرار داشتم قطعا آن صحنه به دلیل برخورد دست پنالتی بود. همه ما تفسیرهای خودمان از قانون هند را داریم. اگر توپ به دست بخورد و مسیر را تغییر دهد پنالتی خواهد بود. وقتی مسیر تغییر کند هند است. اگر قرار باشد به قصد و غرض بپردازیم باید بگویم اشتباهاتی علیه ما در ۲ بازی گذشته هم رخ داده.

در دقایق پایانی بازی ادن هازارد روی شوتی که کروس زد و با او برخورد داشت کار را به تساوی رساند تا سویا که در صورت برد شانس قهرمانی زیادی پیدا می‌کرد حالا ۶ امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین داشته باشد. راکیتیچ در ادامه افزود: شانس قهرمانی سویا؟ باید صادق باشیم. اگر در بازی برنده می‌شدیم به سمت صدر حرکت می‌کردیم. باید بابت چیزهایی که تا امروز کسب کرده‌ایم افتخار کنیم و صادق باشیم. تا انتها خواهیم جنگید.

1101