مک گرگور سهام منچستریونایتد را می خرد؟

مک گرگور سهام منچستریونایتد را می خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کانر مگ گرگور مبارز ایرلندی خودش را برای بازی انتقامی از داستین پویره در روز دهم ژولای آماده می کند. او تصاویر زیادی از آمادگی بدنی بالایش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند اما این مبارز ایرلندی در سالهای اخیر به خاطر حوزه ورزشی مربوط به خودش مورد توجه قرار نگرفته است. در حقیقت قهرمان UFC قصد ورود به دنیای فوتبال را دارد و احتمال دارد که بخواهد سهام باشگاه منچستریونایتد را بخرد.

به گزارش فوتبالی، مک گرگور که ثروتش 181 میلیون پوند تخمین زده می شود در توییتی در صفحه شخصی خود با 8.7 میلیون دنبال کننده نوشت:" سلام بچه ها. به خرید باشگاه منچستریونایتد فکر می کنم. نظرتان چیست؟"

واکنش های زیادی به این ادعای مک گرگور مطرح شده است و برخی می گویند که تصور نمی کنند چنین ادعایی صحت داشته باشد. کمی بعد مک گرگور نوشت:"راستش را بخواهید اخیرا مکالمه ای در مورد خرید باشگاه سلتیک داشتیم که سهام درموت دزموند را بخرم. قطعا دوست دارم که یک تیم ورزشی را در آینده بخرم. هم سلتیک و هم منچستریونایتد گزینه های مورد علاقه ام هستند. دوست دارم که کارهای بزرگی برای یک باشگاه انجام بدهم."

دزموند که ثروتی بالغ بر دو میلیارد یورو دارد، نهمین فرد ثروتمند کشور ایرلند و سهامدار اصلی باشگاه سلتیک است. او تا سال 2005 یکی از سهامداران باشگاه منچستریونایتد بود که سهامش را به مالکولم گلیزر فروخت.

اگر مک گرگور بخواهد سهام منچستریونایتد را بخرد در ابتدا باید با خانواده گلیزر صحبت کند. هواداران یونایتد از مدیران تیمشان به خاطر نقش داشتن در پروژه سوپرلیگ به شدت عصبانی هستند و خواستار فروش سهام باشگاه توسط مالکان آمریکایی کنونی شده اند.

4125