رشفورد: بازی کردن زیر نظر مورینیو سخت بود

رشفورد: بازی کردن زیر نظر مورینیو سخت بود

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد معتقد است که سبک و استایل مربیگری ژوزه مورینیو اجازه نمی‌داد تا او بهترین عملکردش را در زمین به نمایش بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، در طول دو سال و نیم مربیگری مورینیو در منچستریونایتد، مارکوس رشفورد به هیچ عنوان نتوانست قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دهد و به نوعی بی ثبات بود. پس از اخراج مورینیو از منچستریونایتد، رشفورد کم کم فرم خوبی گرفت و توانست خود را به عنوان یکی از بازیکنان قابل اعتماد زیر نظر اوله گونار سولسشر، اثبات کند. 

به نقل از سایت گل، رشفورد به بی تی اسپورت گفت: "مورینیو سبک خاص خودش را داشت. او به بازیکنان اشاره می‌کرد و می‌گفت 'تو آن جا بازی می‌کنی، تو آن جا بازی می‌کنی و تو هم در این ناحیه بازی می‌کنی.' بله من‌ می‌توانستم از پس آن بر بیاییم، اما نمی‌توانستم بهترین بازی خودم را انجام دهم. بازی کردن زیر نظر مورینیو برای من دشوار بود."

رشفورد زیر نظر مورینیو توانست به سه عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اما در هشت و یک بازی زیر نظر مربی پرتغالی، تنها 15 گل به ثمر رساند.

ژوزه مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد، ابتدا هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، اما نتوانست در لندن هم انتظارات را بر آورده کند. او هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد و پس از پایان فصل جاری، هدایت جالوروسی‌ها را برعهده خواهد گرفت. 

4416