سولسشر: برای رسیدن به سطح منچسترسیتی باید تقویت شویم

سولسشر: برای رسیدن به سطح منچسترسیتی باید تقویت شویم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی است که بازیکنانش کیفیت مورد نیاز برای رقابت کردن با تیمی همچون منچسترسیتی را ندارند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب شیاطین سرخ در الدترافورد با نتیجه 1-2 مغلوب لسترسیتی شدند و همین نتیجه باعث شد تا رقیب همشهری آن‌ها، منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان شود. پس از رفتن سر الکس فرگوسن از منچستریونایتد، آن‌ها هیچ وقت موفق نشده‌اند که بالاتر از منچسترسیتی در لیگ، فصل را به اتمام برسانند. 

به نقل از سایت گل، سولسشر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "اگر می‌خواهید که تیم‌های بزرگ را به چالش بکشید، باید ترکیب را تقویت کنید. به سیتی تبریک می‌گویم، آن‌ها فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتند."

"همانطور که انتظار می‌رفت، ما بازی را آرام شروع کردیم، زیرا زمان لازم برای ریکاوری و آماده سازی نداشتیم. زمانی که گل خوردیم، دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم، پس هجومی کار کردیم و من از عملکرد شاگردانم بسیار راضی هستم. شما رهبری نمانیا ماتیچ را دیدید. میسون گرینوود همانند یک بازیکن بالغ بازی کرد، اما او تنها 19 سال سن دارد. ما زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم، اما در این دیدار نمایش خوبی داشتیم."

سولسشر در ادامه نیز افزود: "نمی‌تواند دیگر چنین اتفاقی رخ دهد. ما در روز پنج شنبه بازی کردیم، سپس در روزهای یک شنبه و سه شنبه نیز به میدان رفتیم و در روز پنج شنبه باید به مصاف لیورپول برویم. واقعا انجام دادن چنین کاری غیر ممکن است، به همین دلیل چند تغییر در ترکیب اصلی اعمال کردم."

4416