حمایت کلوپ از سولسشر در اعتراض به تقویم فشرده لیگ برتر

حمایت کلوپ از سولسشر در اعتراض به تقویم فشرده لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از تصمیم اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد مبنی بر استفاده کردن از بازیکنان جوان‌تر در دیدار مقابل لسترسیتی حمایت کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته (سه شنبه) منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد با نتیجه 1-2 مغلوب لسترسیتی شد تا منچسترسیتی به قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر انگلستان برسد. سولسشر در این دیدار، 10 تغییر در ترکیب خود اعمال کرده بود. شیاطین سرخ در روز‌های پنج شنبه، یک شنبه و سه شنبه به ترتیب به مصاف رم، استون ویلا و لسترسیتی رفتند و در روز پنج شنبه نیز در الدترافورد میزبان لیورپول خواهند بود. سولسشر پیش از بازی با لسترسیتی در مصاحبه‌ای به تقویم فشرده لیگ برتر اعتراض کرده بود و اذعان کرد که راهی جز فرستادن بازیکنان جوان‌تر به زمین ندارد. حال به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ در دیدار برابر لیورپول با تمام قوا وارد میدان خواهند شد. 

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچستریونایتد گفت: "منچستریونایتد با همان ترکیبی که انتظارش را داشتم، وارد میدان شد. می‌دانستم که سولسشر باید چند تغییر در ترکیب خود بدهد. پانصد بار گفته‌ام که با وجود تمامی اتفاقات و اعتراضات هواداران منچستریونایتد، 3 بازی در 5 روز واقعا جرم است. ما در مقطع پایانی فصل هستیم، یونایتد به فینال لیگ اروپا رفته است. واقعا نمی‌توانید در 5 روز، 3 بار به مصاف حریفان بروید."

4416