رونمایی رسمی از لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

رونمایی رسمی از لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

پایگاه خبری فوتبالی  - از لباس جدید چلسی رسما رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، کمپانی نایکی بر اساس تکنولوژی‌های جدید که به سمت استفاده نکردن از کربن و اتلاف کمتر برای آینده است لباس جدید چلسی را رونمایی کرد.

چلسی هم اکنون در مقطع مهمی قرار دارد و خود را برای ۲ فینال مهمی آماده می‌کند. فینال جام حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا که ۲۹ می برگزار می‌شود. در همین راستا کمپانی نایکی که اخیرا البسه را با استفاده از تکنولوژی‌های در خدمت طبیعت تولید می‌کند، لباس جدید چلسی را طراحی و تولید کرده و رونمایی رسمی از آن هم چند دقیقه پیش انجام شد.

رونمایی رسمی از لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱لباس جدید چلسی مانند همان طرحی است که پیشتر تصویر آن لو رفته بود. لباسی آبی‌ رنگ مانند همیشه با اسپانسر سال گذشته. طرح لباس اما کاملا تغییر کرده و از خطوطی مورب و زیگزاکی تشکیل شد. در قسمتی از لباس هم طرح شطرنجی به کار برده شده.

رونمایی رسمی از لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

میسون مونت، ستاره جوان تیم چلسی درباره لباس جدید چلسی گفته: این لباس خیره‌کننده‌ترین لباس و یگانه ترین لباسی است که من بر تن کرده‌ام. احساس می‌کنم این لباس نمایانگر نسل جدید بازیکنان است که در حال رشد هستند.

گفتنی است احتمالا بازیکنان چلسی در فینال جام حذفی این لباس را بر تن می‌کنند اما در خصوص فینال لیگ قهرمانان تصمیمی گرفته نشده.

1101