واکنش ایجنت رونالدو به احتمال بازگشت موکلش به اسپورتینگ لیسبون

واکنش ایجنت رونالدو به احتمال بازگشت موکلش به اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه مندز ایجنت مشهور کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، تمامی شایعات مربوط به بازگشت موکلش به اسپورتینگ لیسبون را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو به باشگاه سابقش، اسپورتینگ لیسبون به گوش می‌رسید، اما حالا مندز تمامی آن‌ها را کذب محض خواند و عنوان کرد که رونالدو قصد بازگشت به پرتغال را ندارد. 

به نقل از مارکا، اخیرا اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال به عنوان قهرمانی رسیده است. کریستیانو رونالدو فوتبال خود را از آکادمی این باشگاه، آغاز کرد و در سن 17 سالگی اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام داد. او در سال 2003 (یک سال بعد) راهی منچستریونایتد شد. مندز در خصوص شایعات بازگشت موکلش به پرتغال گفت: "کریستیانو بابت قهرمانی اسپورتینگ لیسبون بسیار خوشحال است و این موضوع را نیز علنی کرده است. اما در حال حاضر، بازگشت به پرتغال جزو گزینه‌های او نیست."

مادر رونالدو به تازگی به هواداران اسپورتینگ لیسبون قول داده است تا با پسرش در خصوص بازگشت به این باشگاه حرف بزند و او را راضی کند. او در این باره به خبرنگاران گفت: "من با کریستیانو حرف خواهم زد تا او را راضی به بازگشت به اسپورتینگ کنم."

قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس در سال 2022 به پایان می‌رسد.

4416