حمله کرونا به اردوی ریورپلاته در آستانه سوپرکلاسیکو؛ ۱۰ بازیکن مبتلا شدند

حمله کرونا به اردوی ریورپلاته در آستانه سوپرکلاسیکو؛ ۱۰ بازیکن مبتلا شدند

پایگاه خبری فوتبالی – تعداد زیادی از بازیکنان ریور به کرونا مبتلا شده‌اند و اوضاع این تیم پیش از دیدار مقابل بوکا بسیار بد است.

به گزارش فوتبالی، بامداد فردا (ساعت ۱ امشب) ‌دیداری حساس در چهارچوب رقابت‌های کوپا دلا لیگا در آرژانتین برگزار می‌شود و ۲ تیم بوکاجونیورز و ریور پلاته رو در روی هم قرار خواهند گرفت. دیداری که به سوپرکلاسیکو مشهور است و این ۲ تیم قدرتمند آرژانتین رو در روی هم قرار می‌گیرند اما نکته اینجاست به دلیل شیوع کرونا در تیم ریورپلاته این تیم اصلا شرایط خوبی ندارد.

روز گذشته اعلام شد ۱۰ بازیکن ریورپلاته به نام‌های نیکولاس دلاکروز، برونو زوکولینی، انریکه بولونیا، رافايل سانتوس بوره، فدریکو جیروتی، پائولو دیاز، روبرت روخاس، گونزالو مونتیل، سانتایگو سیمون و فرانکو پترولی به همراه آلبرتو مونز، مربی دروازه‌بان های این تیم تست کرونای‌شان مثبت از آب درآمده. نیمی از این بازیکنان، بازیکنان بسیار مهم ریورپلاته هستند که همواره در ترکیب اصلی حضور دارند و به این ترتیب ریوری‌ها مشکل بسیار بزرگی قبل از دیدار مقابل بوکا دارند.

در بیانیه ای که باشگاه ریور منتشر کرده، ضمن تایید کرونایی‌های این تیم گفته شده: دیگر اعضای تیم و مربیان کرونا ندارند و اردوی امروز در آلور آیکون هتل منتفی است.

به نظر می‌رسد ریوری‌ها باید با تیم دوم و بازیکنان ذخیره مقابل بوکا قرار بگیرند و برای برد در بازی مرحله یک چهارم نهایی تلاش کنند.

1101