واکنش تیموری به جنجال تعویض‌ در دربی خودروسازان

واکنش تیموری به جنجال تعویض‌ در دربی خودروسازان

پایگاه خبری فوتبالی- عباس تیموری نماینده هیات فوتبال استان در دربی جنجالی خودروسازان، ادعای مدیر باشگاه پیکان را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان اتفاقات جنجالی بازی دیشب سایپا و پیکان هستید. جدا از پنالتی بحث برانگیز که در دقایق پایانی بازی به سود پیکان گرفته شد و نقش مهمی در باخت سایپا داشت، در یک اتفاق عجیب، پیکان به جای 5 تعویض، 6 تعویض داشته و همین موضوع باعث اعتراض سایپا شده و آنها خواهان تغییر نتیجه بازی دیشب به سود تیمشان شده‌اند.

علی‌اصغر مدیرروستا مدیر باشگاه پیکان، امروز درباره 6 تعویض تیمش صحبت کرده، گفته است: این اتفاق رخ داده و ما هم نمی‌خواهیم آن را کتمان کنیم، اما آیا ناظر و داور چهارم نباید حواس‌شان به تعداد تعویض‌های تیم‌ها باشد؟ در همه بازی‌ها اینگونه است که نماینده فدراسیون به ما گوشزد می‌کند که مثلاً یک تعویض بیشتر ندارید یا تعویض‌های‌تان تمام شده است، اما در کمال ناباوری نماینده فدراسیون اجازه تعویض داد و داور چهارم هم تابلوی تعویض را بلند کرد. من حتی از نماینده هیئت فوتبال قبل از تعویض پرسیدم که می‌توانیم تعویض کنیم؟ پاسخ او مثبت بود.

عباس تیموری نماینده هیات فوتبال در بازی دیشب، در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی، ادعای مدیرروستا را تکذیب کرده و گفته است: بهتر است ناظر بازی و ناظر داوری درباره این موضوع حرف بزنند اما من چنین چیزی نگفتم.

9697