پیش‌بازی شاهین بندرعامری – پرسپولیس/ کار راحت یا خلق شگفتی؟

پیش‌بازی شاهین بندرعامری – پرسپولیس/ کار راحت یا خلق شگفتی؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس دومین برد متوالی‌اش در جام حذفی را کسب خواهد کرد یا اینکه شاهد یک شگفتی در این تورنمنت خواهیم بود؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی که با پیروزی مقابل مس نوین کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسیدند، فرداشب باید به مصاف شاهین بندرعامری بروند. تیمی که روی کاغذ نمی‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد منتهی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و شاید فردا شب در بوشهر شاهد یک اتفاق خاص باشیم.

آخرین وضعیت حریف پرسپولیس: شاهین بندرعامری تنها تیم دسته دومی است که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرده است. این مسابقات در دو گروه 14 تیمی پیگیری می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به دسته اول صعود می کنند.

این تیم در گروه دوم مسابقات قرار دارد و در آخرین مسابقه‌اش قبل از بازی با پرسپولیس، دوشنبه هفته گذشته با نتیجه 0-2 از سد پاس همدان گذشت. حریف پرسپولیس با 28 امتیاز تیم چهارم گروه دوم مسابقات است و فاصله‌اش با مس شهربابک که در صدر جدول قرار دارد، 14 امتیاز است.

شاهین چگونه حریف پرسپولیس شد؟  شاهین کارش را از مرحله دوم جام حذفی شروع کرد که در این مرحله و با توجه به انصراف نیروی زمینی، بدون انجام بازی به مرحله بعدی رسید. این تیم در مرحله سوم با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله یک شانزدهم نهایی هم در ضربات پنالتی از سد استقلال ملاثانی گذشت.

نتیجه قبلی پرسپولیس در جام حذفی: شاگردان یحیی در اولین بازی‌شان در رقابتهای این فصل جام حذفی، با نتیجه 0-3 از سد مس نوین کرمان گذشتند.

سه شنبه 28 اردیبهشت    

شاهین بندرعامری – پرسپولیس  ساعت 20.30     

تیم داوری: روح الله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون- جواد رحیم زاده

1984