طرح؛ مثلث آتشین خط حمله فرانسه با بازگشت بنزما

طرح؛ مثلث آتشین خط حمله فرانسه با بازگشت بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که تیم ملی فرانسه یکی از مدعیان اصلی و چه بسا مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های یورو است که در تابستان پیش‌رو برگزار خواهد شد. فرانسه برای جام ملت های اروپا مثلث آتشینی را در خط حمله در اختیار خواهد داشت چرا که اکنون با بازگشت بنزما، دشان می‌تواند به طور همزمان به امباپه، بنزما و گریزمن بازی دهد و یک مثلث ایده آل را در رقابت های یورو داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، از سال 2015 به بعد، این اولین بار است که کریم بنزما به تیم ملی فرانسه دعوت می‌شود، در واقع بنزما در این مدت، رقابت های یورو 2016 را از دست داد که فرانسه در آن بازی ها نایب قهرمان شد. همچنین بنزما در جام جهانی 2018 روسیه هم غایب بود که تیم ملی فرانسه با درخشش امباپه و گریزمن در آن بازی ها توانست قهرمان جهان شود و ستاره دوم خود را به دست بیاورد.

اکنون بنزما پس از 6 سال به تیم ملی فرانسه برگشته است و در کنار آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه قرار است خط حمله آتشین فرانسه را تشکیل دهد. باید دید که عملکرد این سه بازیکن در کنار هم به چه شکل خواهد بود و آیا ناکامی دوره گذشته در یورو را جبران خواهند کرد یا خیر.

1470