یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا شد؛ آخرین جام رونالدو در یوونتوس؟

یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا شد؛ آخرین جام رونالدو در یوونتوس؟

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال جام حذفی ایتالیا، یوونتوس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 آتالانتا را شکست داده و بدین ترتیب قهرمان رقابت ها شود. بیانکونری ها برای دهمین بار فاتح جام حذفی ایتالیا شدند و این جام دومین جام آندره آ پیرلو در یوونتوس است. او پیش از این سوپرجام ایتالیا را فتح کرده بود و باید دید که آینده اش به چه ترتیب است چرا که یوونتوس در این فصل در حد انتظارات ظاهر نشده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این بازی با گل های کولوسفسکی و کیه زا در مقابل تک گل مالینوفسکی توانست آتالانتا را شکست داده و قهرمان رقابت ها شود. کریستیانو رونالدو بدین ترتیب به همراه یووه توانست یکی از سه جام پایان فصل را از آن خود کند و فصل را بدون جام به پایان نرساند. گمانه زنی های زیادی درباره آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس زده شده است و بسیاری معتقدند که این فصل آخرین فصل حضور او در یوونتوس است چرا که گمانه زنی هایی پیرامون باشگاه اسپورتینگ پرتغال و همچنین منچستریونایتد زده شده است.

یکی دیگر از نکات این بازی هم بوفون بود که آخرین بازی خود را به همراه یوونتوس انجام داد و بدین ترتیب آخرین جام خود را هم در این باشگاه به دست آورد.

1470