دردسر بزرگ برای ذوب آهن در پرونده رادولوویچ

دردسر بزرگ برای ذوب آهن در پرونده رادولوویچ

پایگاه خبری فوتبالی- دردسرهای میودراگ رادولوویچ سرمربی فصل گذشته ذوب آهن، برای باشگاه اصفهانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی علیرضا منصوریان بود از ذوب آهن، جواد محمدی مدیرعامل وقت باشگاه ذوب آهن سراغ رادولوویچ رفت و با این مربی قرارداد بست اما با شیوع جهانی ویروس کرونا، رادولویچ که فقط در پنج بازی روی نیمکت ذوب آهن نشسته بود ایران را ترک کرد و دیگر به ایران بازنگشت تا با مبلغ قابل توجهی باشگاه ذوب آهن را محکوم کند.

طبق اعلام مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن حضور رادولوویچ در ذوب آهن رقمی حدود 200هزار دلار برای این باشگاه هزینه داشته و اشکالاتی که در نحوه انعقاد قرارداد وجود داشته باعث رقم خوردن چنین اتفاقی شده است.

در قراردادی که بین باشگاه ذوب آهن و رادولوویچ منعقد شده بند «فورس ماژور» گنجانده نشده بود زیرا در وضعیت «فورس ماژور» تعهدات طرفین به تعویق می افتد و باشگاه ملزم به پرداخت دستمزد به سرمربی‌اش نبود و رادولوویچ هم تعهدی برای انجام کار نداشت و قرارداد بعد از 90 روز فسخ می شد اما رادولوویچ مدعی شده که نباید پولی را به باشگاه ذوب آهن برگرداند.

مشکل اینجاست که مدیران وقت ذوب آهن به رادولوویچ در چهار مرحله حدود 150هزار دلار پرداخت کرده اند و وکیل رادولوویچ کسی است که در فیفا قبلا رییس کمیته انضباطی فیفا بوده و این احتمال وجود دارد که در پرونده شکایت متقابل ذوب آهن و رادولوویچ از یکدیگر، رای به سود سرمربی فصل گذشته ذوب آهن صادر شود.

گفتنی است قرارداد رادولوویچ با باشگاه ذوب آهن به مدت یک فصل و نیم به مبلغ 350 هزار دلار بود.
9697