چند خبر کوتاه از استقلال/ اعتراض به احکام کمیته انضباطی و مصدومیت دیاباته

چند خبر کوتاه از استقلال/ اعتراض به احکام کمیته انضباطی و مصدومیت دیاباته

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال اعلام کرد که به زودی نسبت به احکام صادره کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات پس از دربی اعتراض خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، این باشگاه روز شنبه جهت اعتراض به احکام صادر شده در دربی و پیگیری حقوق تيم فوتبال استقلال، اعتراض خود را به احکام صادر شده اعلام خواهد نمود.

* شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است.

* گفتنی است در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

* در خصوص لیست تمدیدی‌های تیم استقلال، همانطور که آقای مجیدی پیشتر اعلام کرده بودند، تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و طرح این موضوعات منجر به برهم خوردن تمرکز بازیکنان خواهد شد. در حال حاضر آقای مجیدی لیست خود را به باشگاه تحویل نداده‌اند و هر زمان که ایشان صلاح بداند، باشگاه با بازیکنان تمدیدی مذاکره خواهد کرد.

7474