عکس؛ تعطیلات مهاجم بارسلونا در فرانسه و تماشای فرمول 1

عکس؛ تعطیلات مهاجم بارسلونا در فرانسه و تماشای فرمول 1

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا با پایان فصل و تمام شدن بازی های این فصل بارسلونا راهی کشورش فرانسه شده است و در شهر موناکو که محل برگزاری مسابقات فرمول 1 است، به تماشای رقابت ها مشغول شده است تا بدین ترتیب خستگی فصل را در کرده و تعطیلات خود را سپری کند. آنتوان گریزمن در آخرین بازی بارسلونا در لالیگا مقابل ایبار، تک گل این تیم را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، گریزمن هم از آن جمله بازیکنانی است که آینده اش در بارسلونا مشخص نیست چرا که نقد های زیادی به او وارد بوده است و احتمال فروش او وجود دارد. گریزمن در بارسلونا در پستی متفاوت با تیم ملی فرانسه بازی می کرد و به همین جهت عملکرد او متفاوت بود و همین مسئله انتقاداتی را بر انگیخته بود. در صورت آمدن احتمالی آگوئرو و ممفیس دیپای به بارسلونا احتمال فروش گریزمن بسیار بالا خواهد رفت و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

گریزمن

گریزمن در حال حاضر در تعطیلات است و به تماشای مسابقات فرمول 1 در موناکو فرانسه مشغول شده است و باید دید پس از آن عملکرد او در رقابت های یورو به چه شکل خواهد بود و سپس تکلیف آینده اش روشن خواهد شد.

1470