پست اینستاگرامی رونالدو: به اهدافم در یوونتوس رسیدم/ رکوردها دنبال من هستند

پست اینستاگرامی رونالدو: به اهدافم در یوونتوس رسیدم/ رکوردها دنبال من هستند

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو در یک پست اینستاگرامی حس خود پس از کسب موفقیت در یوونتوس و رکوردزنی در این سال‌ها را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در اینستاگرام خود نوشته: زندگی و کار هر بازیکنی بالا و پایین دارد. هر سال ما با تیم‌هایی فوق‌العاده با بازیکنانی عالی رو به رو می‌شویم. بنابراین باید همیشه تلاش کنیم و خودمان را در سطح بالا حفظ کنیم. امسال نتوانستیم سری آ را برنده شویم. به اینتر که شایسته این عنوان بود تبریک می‌گوییم. اگرچه که باید هر چه کسب کرده‌ایم را ارزیابی کنیم. چه انفرادی و چه تیمی. سوپرکاپ ایتالیا و جام حذفی و آقای گلی را در یوونتوس کسب کرده‌ایم که آقای گلی باعث رضایت من در این سال سخت در کشوری که برنده شدن در آن سخت نیست شده است.

با این دستاوردها من به یک هدف که از زمان اول حضورم در ایتالیا داشتم رسیدم و آن قهرمانی در لیگ، سوپرکاپ، حذفی و کسب جایزه بهترین بازیکن و آقای گلی در این کشور بود که همیشه باشگاه‌های بزرگ و بازیکنانی فوق‌العاده و فرهنگ فوتبالی خودش را دارد.
گفته‌ام که به دنبال رکوردها نیستم. رکوردها دنبال من هستند. برای کسانی که معنای این جمله را متوجه نمی‌شوند باید بگویم مفهوم ساده است: فوتبال یک بازی جمعی است اما از طریق نفرات می‌توان به تیم کمک کرد و به اهداف رسید. همیشه به دنبال چیزهای بیشتر و بیشتر در زمین هستیم و آن رکوردها باعث عناوین گروهی می‌شوند. برخی از رکوردها هم نتیجه طبیعی دیگری هستند.

پس به این واقعیت که در کشورهای مختلف تکرار شده افتخار می‌کنم: قهرمانی در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا. قهرمانی حذفی در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس و قهرمانی سوپرکاپ در این ۳ کشور. بهترین بازیکن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا و آقای گل در این ۳ کشور. بیش از ۱۰۰ گل در این ۳ کشور.... هیچ چیز قابل مقایسه با این حس نیست که در تمام کشورهایی که بازی کرده‌ام تاثیر گذاشته‌ام و به هواداران باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌ام شادی هدیه دادم. این کاری است که باید انجام دهم و به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود تا روز آخر بجنگم. از همه کسانی که در این مسیر کنار من بودند تشکر می‌کنم. ما کنار هم ایستاده‌ایم.

1101