واکنش برونو فرناندز به مقایسه شدنش با اریک کانتونا

واکنش برونو فرناندز به مقایسه شدنش با اریک کانتونا

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد به مقایسه شدنش با اریک کانتونا اسطوره این باشگاه افتخار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز در ژانویه سال 2020 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و از آن موقع، به یکی از ارکان ترکیب اصلی شیاطین سرخ تبدیل شده است. این هافبک پرتغالی در این فصل نقش اساسی در صعود منچستریونایتد به فینال لیگ اروپا و همچنین نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایفا کرد و حالا صبحت از مقایسه او با کانتونا شده است. کانتونا در سال 1992 به الدترافورد آمد و زیر نظر فرگوسن لحظات درخشان و به یاد ماندنی از خود به جا گذاشت. 

به نقل از اسکای اسپورتس، فرناندز در 57 بازی برای شیاطین سرخ، 28 گل زده و 17 پاس گل داده است. حال رسانه‌ها و هوادان یونایتد به مقایسه سبک بازی این دو نفر پرداختند. فرناندز در این رابطه گفت: "مردم همیشه بازیکن‌ها را با یک دیگر مقایسه می‌کنند و این چیز طبیعی است. فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن باشد یا در چه دوره‌ای بازی کرده باشد، مردم عاشق مقایسه کردن هستند. همان‌گونه که پیش از این گفته‌ام، مقایسه شدن با کانتونا، افتخار بزرگی برای من است. صادقانه باید بگویم که این مقایسه سختی است. تاثیر او در روند منچستریونایتد بسیار بالا بوده و او جام‌های زیادی را با این باشگاه کسب کرده است. برای شخص من، مقایسه شدن با چنین بازیکنی، باعث افتخار است، اما من سعی می‌کنم که خودم باشم."

4416