ستاره‌های سابق ایتالیا مربی می‌شوند؛ از دل‌پیرو تا ده‌روسی

ستاره‌های سابق ایتالیا مربی می‌شوند؛ از دل‌پیرو تا ده‌روسی

پایگاه خبری فوتبالی – چند ستاره فوتبال ایتالیا که تا چند سال پیش درون زمین می‌درخشیدند حالا در آستانه کسب مدارک مربیگری هستند.

به گزارش فوتبالی، کلاس‌های مربیگری درجه B/A یوفا در کاورچیانو (محل برگزاری اردوهای تیم ملی ایتالیا) برگزار خواهد شد و کسانی که بتوانند این دوره را بگذرانند می‌توانند تیم‌های فوتبال زنان و تیم‌های فوتبال مردان تا سطح سری سی را هدایت کنند.

برای این دوره از کلاس‌ها چند ستاره مهم تاریخ فوتبال ایتالیا مانند الساندرو دل‌پیرو، کریستین ویری و دنیله ده‌روسی هم ثبت نام کرده‌اند و در آن شرکت خواهد کرد. پس از پایان این دوره علاوه بر حضور در فوتبال زنان و سطوح پایین فوتبال مردان این افراد می‌توانند در سری A یا سری B به عنوان دستیار حضور پیدا کنند. در ادامه اما برای سرمربیگری در سری A یا سری B باید یک دوره دیگر را بگذرانند.

الساندرو ماتری، ایگناسیو آباته، فدریکو بالزارتی، ریکاردو مونتولیو، پاتزینی و داوید پیزارو هم از دیگر شرکت کنندگان در این دوره هستند که یاد و خاطره سال های اوج فوتبال ایتالیا را به یاد فوتبالدوستان می‌اندازد.

گفتنی است دنیله ده‌روسی هم‌اکنون در کادر فنی تیم ملی ایتالیا در کنار روبرتو مانچینی فعالیت دارد اما نه عنوان دستیار. صحبت‌هایی مبنی بر حضور او در کادر فنی رم کنار مورینیو هم وجود دارد که باید دید در ادامه اتفاق می‌افتد یا خیر.

1101