توافق اولیه بارسلونا با هافبک هلندی لیورپول

توافق اولیه بارسلونا با هافبک هلندی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قدم بزرگی در راه جذب جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول برداشته است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد جورجینیو واینالدوم در روز 30 ژوئن به پایان می‌رسد و این بازیکن دیگر در باشگاه لیورپول توپ نخواهد زد. باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس به دنبال جذب هافبک دونده هستند، اما به نظر می‌رسد که بارسلونا یک قدم از دیگر رقبا جلوتر است. 

به نقل از مارکا، کاتالان‌ها روزهای سخت و شلوغی را پشت سر می‌گذرانند. شب گذشته خوان لاپورتا رئیس این باشگاه، جلسه‌ای با رونالد کومان برگزار کرد تا تکلیف آینده این سرمربی هلندی مشخص شود. البته جذب جورجینیو واینالدوم هیچ ربطی به ماندن یا نماندن رونالد کومان در بلوگرانا نخواهد داشت. 

چند وقت است که آبی اناری‌ها شرایط واینالدوم را زیر نظر گرفته‌اند و مارکا مدعی است که اولین تماس‌ها بین بارسلونا و واینالدوم، چند ماه قبل گرفته شده است. این بازیکن همیشه علاقه‌مند به بازی در نیوکمپ بوده و حضور مدیر برنامه‌های واینالدوم در باشگاه بارسلونا در روز سه شنبه، باعث قوت گرفتن اخبار پیرامون واینالدوم شده است. بارسلونا قصد دارد در فصل بعدی بازسازی درونی انجام دهد و آن‌ها می‌خواهند به هافبک 30 ساله هلندی، قراردادی تا سال 2024 ارائه دهند. 

واینالدوم زیر نظر کلوپ، به یکی از مهم‌ترین بازیکنان لیورپول تبدیل شده است و در این فصل، چهل و دو بار برای قرمزها به میدان رفت.

4416