واکنش مسعود رضاییان مدیرعامل اسبق فولاد به یک ادعای عجیب؛ فولاد خرج تیم ملی را نمی‌داد

واکنش مسعود رضاییان مدیرعامل اسبق فولاد به یک ادعای عجیب؛ فولاد خرج تیم ملی را نمی‌داد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد به ادعای جنجالی دروازه‌بان اسبق تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی،مهدی واعظی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در گفت و گویی که با روزنامه ایران‌ورزشی داشته، در پاسخ به این سوال که چرا تعداد بازی های ملی او کم است گفته بود: "یک زمانی نزدیک 5، 6 سال که آقای بلاژویچ آمدند با سبک خاص نفراتی مثل من، داود فنایی و پرویز برومند را که 4، 5 نفر بودیم از لیست تیم ملی خارج کردند و بعد از آن موردی که پیش آمد این بود که نفراتی مثل ابراهیم میرزاپور را انتخاب کردند به علاوه دو سه‌تا دیگر. سبک و سیاق‌شان روابطی بود. آن زمان آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد بودند و یک زمانی 7، 8تا بازیکن از فولاد در تیم ملی حضور داشتند و انگار باشگاه فولاد خرج تیم ملی را می‌داد. زمانی که من در اوج بودم دیگر به من بازی ملی نرسید و چند سال زمان آقای برانکو رزرو بودم و دیگر هم دعوت نشدم که البته مشخصاً دلیلش فنی نبود"

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی در پاسخ به ادعای مهدی واعظی می‌گوید: "نمی دانم چرا برخی دنبال گذشته هستند. ایشان درست می‌گوید. ما تیم ملی را تامین می‌کردیم اما در بخش بازیکن و داشته‌هایمان را که شامل بازیکنان جوان و باکیفیت لیگ بودند در اختیار تیم ملی قرار دادیم."

رضاییان در بخش دیگری از صحبت های خود با رد گفته های مهدی واعظی تصریح کرد:" ما در آن زمان باشگاه ثروتمندی نبودیم چون اگر پول داشتیم قطعا خرج باشگاه و بازیکن در رده‌های پایه می‌کردیم. در همان زمان ما با 6 تیم تهرانی در لیگ رقابت داشتیم که در مجموع بازی‌های رفت و برگشت از آنها 34 امتیاز گرفتیم. حتما طبق همین گفته‌ها ما هزینه 6 تیم تهرانی را که مقابلشان پیروز شدیم، پرداخت کردیم!"

مدیرعامل اسبق فولاد صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد: "همیشه در مورد اینکه چه کسی شایسته‌تر است حرف و حدیث وجود دارداما این موضوع مطلقا در مورد فولاد صحت ندارد. در آن زمان که مربیان کروات حضور داشتند، به دلیل اینکه فولاد یک تیم جوان و بومی بود، 18 بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی از جمله تیم‌های پایه، امید، جوانان و تیم ملی در اختیار نداشتیم."

رضاییان برای رد ادعای واعظی به یک نکته دیگر اشاره می‌کند: "در همان زمان اگر به هزینه تیم‌های حاضر در لیگ برتر نگاه کنید ما در بین 10 تیم اول از لحاظ هزینه و پرداخت دستمزد حضور نداشتیم. اگر بازیکنان ما در تیم ملی بودند به دلیل پرداخت پول و یا هزینه نبود چون این دست مسائل را نمی‌شود با پول خرید بلکه ملی‌پوش شدن بازیکنان فولاد بر اساس شایستگی و لیاقت آنها بوده است. این ادعا که فولاد خرج تیم ملی را داده و به همین دلیل بازیکن زیادی در تیم ملی داشته، چیزی نیست که با فرهنگ باشگاه فولاد همخوانی داشته باشد."

رضاییان در واکنش به بخش دیگری از صحبت های مهدی واعظی مبنی بر اینکه مشخص نبود پشت پرده چه اتفاقی می‌افتد و چرا این نفرات از فولاد دعوت می‌شدند، گفت: " من مصاحبه ایشان را نخواندم اما در زمان حضور ما حتی یک پشه و مگس هم در پشت پرده حضور نداشت"

7655