مدافع سابق بارسلونا: پپ می‌گفت تو فقط یک بازیکن ذخیره هستی

مدافع سابق بارسلونا: پپ می‌گفت تو فقط یک بازیکن ذخیره هستی

پایگاه خبری فوتبالی – خاویر ماسکرانو، بازیکن سابق تیم بارسلونا درباره دوران پیش از پیوستنش به بارسا صحبت‌های جالبی مطرح کرده و گفته می‌دانسته قرار است بازیکن تعویضی باشد.

به گزارش فوتبالی، ماسکرانو در گفت و گو با TyC Sports گفته: با مسی در تیم ملی درباره پیوستن به بارسلونا صحبت کرده بودم اما نمی‌خواستم با پپ گواردیولا در این رابطه حرف بزنم زیرا او می‌دانست که من قرار نیست اینکه یک بازیکن تعویضی باشم را بپذیرم. در اولین جلسه رو در رو در تمرین بارسلونا گواردیولا به دفترش آمده بود و من آن‌ها نشسته بودم. پپ گفت می‌دانی که تو به عنوان یک بازیکن تعویضی اینجا آمده‌ای. گفتم بله می‌دانم. می‌دانستم که قرار نیست اوضاع آسان شود. واقعیت این است که سبک بازی من هماهنگ با چیزی که او از دیگر بازیکنان بارسلونا می‌خواست نبود اما قرار بود آن جا باشم.

مدافع - هافبک سابق بارسلونا در ادامه افزود: به او گفتم که قرار است به این تیم بپیوندم تا در کنار تیم برای کسب جام‌های مختلف بجنگیم. پپ در نهایت بهترین مربی من در تمام دوران کاری‌ام شد. با بسیاری از مردمی که فوتبال را خیلی زیاد تماشا می‌کنند صحبت کرده‌ام و همه گفتند که بارسلونای پپ بهترین تیم تاریخ بوده و بله. انقلاب ما همه چیز را تغییر داد.

1101