اعلام ترکیب منچسترسیتی و چلسی؛ آماده برای گام آخر چمپیونزلیگ

اعلام ترکیب منچسترسیتی و چلسی؛ آماده برای گام آخر چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچسترسیتی از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت و فینال حساس لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. این بازی بدون شک حساس ترین دیدار این فصل فوتبال اروپاست و بدین ترتیب تکلیف مهم ترین تورنومنت باشگاهی فوتبال اروپا مشخص می شود.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا برای اولین بار پس از سال 2011 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و این اولین باری است که منچسترسیتی راهی فینال می شود و باید دید که به چه شکل عمل خواهند کرد. آن ها به دنبال پوشاندن جامه‌ی واقعیت بر رویای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

از سویی چلسی هم به همراه توماس توخل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. آنها در اواسط فصل فرانک لمپارد را اخراج کرده بودند و توماس توخل را جایگزین او کردند و اکنون با توخل راهی فینال شده اند. چلسی هم برای اولین بار پس از سال 2012 به فینال رسیده است و به دنبال قهرمانی است.

ترکیب منچسترسیتی بدین شرح است: ادرسون، واکر، روبن دیاز، استونز، استرلینگ، گوندوغان، زینچنکو، دی بروینه، برناردو سیلوا، ریاض محرز، فیل فودن.

ترکیب چلسی هم بدین گونه است: مندی، رودیگر، جورجینیو، تیاگو سیلوا، کانته، تیمو ورنر، میسون مونت، چیلول، جیمز، آزپیلیکوئتا، کای هاورتز.

باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم قهرمان خواهد شد.

1470