عکس؛ پیراهن فصل 22-2021 رئال مادرید بر تن بنزما، مارسلو و آسنسیو

عکس؛ پیراهن فصل 22-2021 رئال مادرید بر تن بنزما، مارسلو و آسنسیو

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن رئال مادرید در فصل آینده در آستانه رونمایی قرار دارد و حالا اولین تصاویر از این پیراهن بر تن بازیکنان رئال مادرید لو رفته است.

به گزارش فوتبالی، بنزما، مارسلو و اسنسیو در حالی که پیراهن جدید را به تن کرده اند برای کلیپ های تبلیغاتی آدیداس به ورزشگاه دی استفانو رفته اند. از سویی دیگر عکسی هم از پشت پیراهن فرلاند مندی منتشر شده است و به نظر می رسد که از فونت پیراهن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا و سوپرجام رونمایی شده است چرا که برای لالیگا همه تیم ها باید از فونت یکسانی استفاده کنند و رئال این فونت را در بقیه تورنمنت ها مورد استفاده قرار خواهد داد.

فرلاند مندی

رنگ اصلی پیراهن اول رئال مادرید برای فصل آینده مطابق انتظار به رنگ سفید خواهد بود اما برای تکمیل آن از رگه های نارنجی و آبی استفاده شده است. این پیراهن آرم آدیداس و هواپیمایی امارات که اسپانسرهای اصلی رئال هستند را هم دارد. در حال حاضر فروش این پیراهن در برخی کشورها نظیر استرالیا آغاز شده است و انتظار می رود که رئال مادرید در روزهای آینده به صورت رسمی از آن رونمایی کند. 

هر چند که آدیداس هنوز رسما تایید نکرده اما بر اساس اخبار غیررسمی پیراهن دوم رئال مادرید در فصل آینده به رنگ آبی تیره خواهد بود و پیراهن سوم به رنگ فیروزه ای.

4125