مسی: متاسفانه اوضاع کرونا در آرژانتین خوب نیست

مسی: متاسفانه اوضاع کرونا در آرژانتین خوب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در مورد حضورش در اردوی تیم ملی آرژانتین صحبت کرد:" در کوپا آمه ریکای قبلی تصویر خیلی خوبی ارائه دادیم اما این نمی تواند برای ما کافی باشد."

به گزارش فوتبالی، لئو و تیم ملی آرژانتین باید دو بازی راهیابی به جام جهانی را داشته باشند و بعد از آن در کوپا آمه ریکا شرکت کنند.  مسی افزود:" خیلی خوشحالم که دوباره در این جا در کنار همه بچه ها هستم. شرایط عجیب و متفاوتی است و نمی توانیم همزیستی عادی را داشته باشیم اما به تلاش ادامه می دهیم و خوب تمرین می کنیم. همه توصیه ها و پروتکل های مربوط به کرونا را رعایت می کنیم. شرایط در بازیهای قبلی هم تقریبا همین گونه بود. حالا شرایط در کشور ما شدیدتر شده و متاسفانه اوضاع خوشایندی وجود ندارد. خیلی ها مبتلا شده اند و شرایط خوبی ندارند. سعی می کنیم که به خوبی همکاری کنیم تا همه چیز خوب پیش برود."

مسی در مورد دو بازی با شیلی و کلمبیا و بعد از آن کوپا آمه ریکا صحبت کرد:" دو بازی خیلی مشکل در پیش است. شیلی تیم خیلی خوبی دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارند. مربی جدیدشان خیلی خوب کار کرده و بازیکنان خوب و باتجربه ای دارند. تیمی هستند که مثل ما در مرحله تغییر هستند و سطح رقابتی خیلی بالایی دارند. برای کوپا آمه ریکا هم انگیزه بالایی دارم. امیدواریم که همه چیز خیلی سریع تر عادی شود و شرایط به خوبی پیش برود."

4125