جلسه نمایندگان رئال مادرید با پدیده 16 ساله آرژانتینی

جلسه نمایندگان رئال مادرید با پدیده 16 ساله آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید گامی جدی برای خرید گونزالو سوسا برداشته است. در حقیقت نمایندگان رئال مادرید راهی آرژانتین شده اند تا با وکیل بازیکن تیم راسینگ آولاندا در هفته آینده صحبت کنند. سوسا که لقب "پسر با استعداد" را دارد به یکی از جواهرات جدید فوتبال آرژانتین تبدیل شده و رئال مادرید هم سخت به دنبال اوست.

به گزارش فوتبالی، مارتین سندوا وکیل این بازیکن 16 ساله در مورد پیشنهادهایی که برای انتقال این بازیکن به دستش رسیده گفت:" برخی باشگاه ها او را می خواهند اما رئال مادرید می خواهد نمایندگانش را به آرژانتین بفرستد و در روزهای آینده جلسه خواهیم داشت. بارسلونایی ها هم او را می خواهند. استعدادیابان بایرن، پی اس جی ، یونایتد و سیتی هم به دنبالش هستند."

سانتیاگو سولاری مربی آرژانتینی سابق رئال مادرید در دوران حضورش در تیم از مدیران رئال خواسته بود تا شرایط سوسا را دنبال کنند و به نظر می رسد که رئال در تلاش است از رقبای سرشناس و سرسخت خود برای خرید این بازیکن سبقت بگیرد. سوسا که فقط 16 سال سن دارد، با وجد قد 181 سانتی متری، تکنیک بالایی دارد و کار با توپش عالی است و برخی از نظر تکنیک او را با خوان رومن ریکلمه بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین مقایسه می کنند.

4125