عکس؛ رفتن آگوئرو به آرژانتین پس از معارفه در بارسلونا

عکس؛ رفتن آگوئرو به آرژانتین پس از معارفه در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی، روز گذشته در ورزشگاه نیوکمپ به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معارفه شد. او پس از ده سال حضور در منچسترسیتی اکنون به بارسلونا پیوسته است. این بازیکن که به زودی 33 ساله خواهد شد با آبی و اناری پوشان قراردادی 2 ساله امضا کرده است. آگوئرو در منچسترسیتی به همه چیز رسید به جز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو که برای بازی های پیش روی تیم ملی آرژانتین در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و همچنین بازی های جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است، امروز راهی کشورش آرژانتین شد تا به اردوی تیم ملی آرژانتین اضافه شود. کشور آرژانتین در ابتدا میزبان رقابت های کوپا آمه ریکا بود اما به خاطر شرایط همه گیری بیماری کرونا این میزبانی از آرژانتین گرفته شد و به برزیل داده شد.

سرخیو آگوئرو در آرژانتین دوست صمیمی لیونل مسی است و این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند. آگوئرو در مصاحبه خود پس از پیوستن به بارسلونا گفته بود که درباره این انتقال با مسی مشورت کرده است اما نگفت که مسی چه به او گفته است و این قضیه را محرمانه دانست!

1470