عکس؛ تولد 33 سالگی آگوئرو در اردوی آرژانتین

عکس؛ تولد 33 سالگی آگوئرو در اردوی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی جدید بارسلونا که چند روز پیش در این باشگاه معارفه شد، اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین است و 33 ساله شد. به همین مناسبت در اردوی تیم ملی آرژانتین یک جشن تولد مختصر برای او گرفته شد و کیک ویژه برای 33 سالگی به او داده شد. آگوئرو که قراردادی دو ساله با بارسلونا دارد در واقع در صورت عدم تمدید قرارداد و رخ ندادن اتفاقی عجیب و غریب تا 35 سالگی در بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باید دید که سرخیو آگوئرو با این شرایط که فصل گذشته را در منچسترسیتی با مصدومیت های زیادی پشت سر گذاشت و بیشتر اوقات نیمکت نشین بود، آیا در تیم ملی آرژانتین فیکس خواهد بود یا جای خود را به مهاجم دیگر خواهد داد چرا که بازیکنی مثل لوتارو مارتینز هم در تیم ملی آرژانتین حضور دارد، بازیکنی که فصل گذشته در اینتر درخشان بود و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و توانست به همراه این تیم قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شود.

بیشتر تخمین ها در مورد ترکیب آرژانتین در بازی مقابل شیلی در مقدماتی جام جهانی و هم چنین بازی در کوپا آمریکا این است که لوتارو مارتینز فیکس خواهد بود و آگوئرو نیمکت نشین می شود اما باید دید که در نهایت چه اتفاقی در این مورد خواهد افتاد.

1470