دفاع آنیلی از اخراج پیرلو: باید از اشتباهات درس بگیریم

دفاع آنیلی از اخراج پیرلو: باید از اشتباهات درس بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا آنیلی، مدیر باشگاه یوونتوس از اخراج پیرلو دفاع می‌کند و اعتقاد دارد باید از اشتباهات گذشته درس گرفت.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در فصل گذشته نتوانست برای دهمین بار پیاپی قهرمان شود و این مسئله باعث شد مدیر این باشگاه در فکر تغییر سرمربی باشد. یووه سوپرجام و جام حذفی را فتح کرد اما این مسئله باعث نشد تا آنیلی پیرلو را اخراج نکند.

آنیلی در جدیدترین گفت و گویی که وب سایت فوتبال تریبال از او منتشر کرده گفته است: می‌خواهم از آندرا و تمام اعضای کادرش تشکر کنم. اگر مجبور باشم تمام فصل را تحلیل کنم و بگویم که نتایج فصل گذشته ناکامی بود باید بگویم اگر در ۱۰ سال بزرگترین ناکامی ما کسب ۲ جام و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود پس من این را یک استاندارد در نظر می‌گیرم.

آنیلی در ادامه با اشاره به اینکه باید از اتفاقات درس گرفت و در فصل جدید اشتباهات گذشته را تکرار نکرد گفت: باید پس از اتفاقات امسال کاری کنیم که همه از اشتباهات درس بگیرند. در فصل گذشته همیشه در شرایط دشوار پاسخگویی و واکنش‌های مناسبی نشان ندادیم.

گفتنی است در فصل آینده ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت یوونتوسی‌ها خواهد نشست و باید دید او می‌تواند باز هم یووه را قهرمان سری آ کند یا خیر.

1101