عکس؛ گواردیولا در آغوش لاپورتا در مسابقه گلف

عکس؛ گواردیولا در آغوش لاپورتا در مسابقه گلف

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا، ریاست فعلی بارسلونا با پپ گواردیولا، سرمربی فعلی منچسترسیتی و اسبق بارسلونا رابطه بسیار خوبی دارند چرا که آن ها در یک مسابقه گلف شرکت کردند و با هم بازی کردند.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی گلف در شهر مایورکای اسپانیا، بازیکنان سابق باشگاه رئال مایورکا به برگزاری یک تورنمنت گلف پرداختند و نکته جالب این تورنمنت گلف این بود که خوان لاپورتا، ریاست فعلی بارسلونا و پپ گواردیولا هم در آن حاضر بودند، از سویی ریکی پوچ بازیکن جوان بارسلونا هم در این رقابت حضور داشت. از تصاویر جالبی که از این تورنومنت گلف به ثبت رسید می توان به گلف بازی کردن پپ گواردیولا اشاره کرد.

از سویی پپ گواردیولا و خوان لاپورتا هم در این بازی ها همدیگر را در آغوش کشیدند، این دو به نظر می رسد که دو دوست قدیمی هستند چرا که در دوره اول حضور لاپورتا در بارسلونا به عنوان رئیس بود که پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا بود و موفق ترین دوران کل تاریخ بارسلونا رقم خورد و این باشگاه شش گانه به دست آورد.

بسیاری از هواداران بارسلونا دوست دارند که گواردیولا دوباره به عنوان سرمربی به بارسلونا برگردد اما فعلا برای فصل آینده این رونالد کومان است که همچنان سرمربی بارسلونا خواهد بود.

1470