حمله خامس به کادر فنی کلمبیا: بگویید از من خوشتان نمی‌آید!

حمله خامس به کادر فنی کلمبیا: بگویید از من خوشتان نمی‌آید!

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی اورتون به شدت از خط خوردنش از لیست تیم ملی کشورش برای کوپا آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، خامس از این که در لیست کوپا آمریکا حضور ندارد، به شدت دلخور است و اعلام کرد که از نظر بدنی هیچ مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد. وی در گفتگویی اینستاگرامی با کامیلو زونیگا و تئوفیلو رودریگز اظهار داشت:" در این زمینه باید قوانین و کدهایی را رعایت کنند. آنها فکر می کنند که همیشه در بالاترین سطح هستند اما با کمال احترام، ما از بالاترین سطح خود فاصله گرفته ایم. 10-15 سال طول می کشد تا یک تیم ملی بهتر ایجاد شود. "

تئو در این گفتگو از خامس پرسید که آیا از نظر بدنی آماده بوده است که خامس در جوابش گفت:" من خوب هستم. باید اعلام کنم که مشکلی ندارم. من آماده حضور در کوپا آمریکا بودم. این تصمیم کادر فنی بود اما با آن موافق نیستم چرا که به من بی احترامی کردند. بهتر است که به جای فریب کاری بگویند که "از تو به عنوان بازیکن خوشمان نمی آید و روی تو حساب نمی کنیم." و در این صورت مشکلی نیست، دهانم را می بندم و می روم."

اخیرا شایعاتی ایجاد شده بود که دلیل خط خوردن خامس اختلافاتش با برخی بازیکنان تیم ملی کلمبیاست. خامس اما برای تیم ملی کشورش آرزوی موفقیت کرد و گفت :" امیدوارم که کوپای خوبی را داشته باشند و برنده شوند. قطعا دوست دارم که در مسابقات حضور داشته باشم، اگر چیزی غیر از این را بگویم، دروغگو هستم. از هشتاد بازی که داشتم، چند بازی بد داشتم؟ پنج تا یا ده تا. در هفتاد تای دیگر همیشه همه تلاش خود را داشتم. پس لطفا با این مزخرفات سراغ من نیایید و این گونه در مورد من حرف نزنید!"

4125