اعتراض شدید مدیر تیم ملی عراق به بحرینی‌ها: قوانین قرنطینه سخت‌گیرانه‌تر شده است

اعتراض شدید مدیر تیم ملی عراق به بحرینی‌ها: قوانین قرنطینه سخت‌گیرانه‌تر شده است

پایگاه خبری فوتبالی- احمد کوجر، مدیر تیم ملی عراق در گفت و گو با عراق 360 اسپورت اعلام کرد که میزبانی بحرینی ها آنها را کلافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش احمد کوجر در رابطه با وضعیت میزبانی بحرین از عراقی ها و دیگر تیم های حاضر در گروه گفته بود که وضع عراق خوب است و کاروان این تیم شرایط مناسبی در بحرین دارد اما امروز او در گفت و گو با عراق 360 اسپورت چیز دیگری می گوید:" وضع عجیبی است که این در روز آخر برای ما درست کرده اند. ما را از حضور در رستوران و حضور در بین بازیکنان منع کرده اند. ما فقط یک بازیکن کرونایی داشته ایم اما اجازه نمی دهند کادر فنی و مدیریت کنار تیم غذا بخورد. به ما هم می گویند قوانین بهداشتی بحرین این را می گوید."

او ادامه می دهد:" این وضعیت مشکوک است. بحرینی ها برعکس آنچه می گویند به ما کمک کردند تا وضع موجود را بهتر کنیم اما اصلا اینطور نیست. ما با پروتکل های بهداشتی مشکلی نداشتیم و با آن کنار آمدیم. چند روز پیش گفتند هنگ کنگی ها گفته بازیکنان عراقی ماسک نمی زنند. اصلا اینطور نیست. همه ما ماسک زده ایم و بازیکنان عراقی همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند. بعد از ۱۰ روز حضور در منامه تست های جدید کرونا را انجام داده ایم و منتظر جواب تست ها هستیم. قرنطینه را رعایت کرده ایم اما انگار می خواهند قرنطینه را سخت تر کنند تا ما در مقابل ایران نتیجه نگیریم. قرنطینه کردن نباید به آزار کردن ختم شود. مگر ما مقصر هستیم که اینطور با ما برخورد می کنند؟"

مدیر تیم ملی عراق در پایان گفته است:" بازیکن کرونایی ما حالش خوب شده و تستش منفی شده و می تواند حتی تمرین و بازی کند. بازی ما مقابل ایران بسیار حساس است و صعودمان تا حد زیادی قطعی شده اما نمی خواهیم تیم دوم باشیم و برای پیروزی به میدان می رویم."

۲۶۵۴