عکس؛ بازیکن اتریش و تقدیم گلش به اریکسن با شیوه‌ای جالب

عکس؛ بازیکن اتریش و تقدیم گلش به اریکسن با شیوه‌ای جالب

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه بازی های یورو 2020، امروز اتریش به مصاف مقدونیه رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقی که در بازی دانمارک - فنلاند برای کریستین اریکسن افتاد و او به طور ناگهانی در وسط بازی دچار حمله قلبی و بیهوشی شد، باعث شد تا سایر بازی های رقابت های یورو 2020 تحت تاثیر قرار بگیرد. پس از اتفاقی که برای اریکسن افتاد، موجی از حمایت ها از سوی بازیکنان و افراد مختلف برای او ارسال شد که در بازی اتریش و مقدونیه هم این اتفاق افتاد.

در واقع  میشائیل گرگوریش که در دقیقه 78 برای اتریش روی پاس داوید آلابا گلزنی کرد، پس از گل خود یک پیراهن را به نمایش گذاشت که روی آن نوشته شده بود:" اریکسن قوی بمان" و بدین ترتیب از کریستین اریکسن حمایت کرده و به او روحیه داد. شب گذشته روملو لوکاکو هم پس از گلزنی مقابل روسیه مقابل دوربین تلویزیونی آمده و فریاد زده بود:" کریستین دوستت دارم"

در واقع به نظر می رسد که این روز ها موج حمایت ها از کریستین اریکسن ادامه داشته باشد. او یک حمله قلبی را پشت سر گذاشت و اکنون شرایط بهتری دارد اما باید دید چه آینده ای از نظر فوتبال در انتظارش است.

1470