سبقت گرفتن مسی از رونالدو در گلزنی با ضربات کاشته

سبقت گرفتن مسی از رونالدو در گلزنی با ضربات کاشته

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که کریستیانو رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید رفت و راهی یوونتوس شد، رقابت میان لیونل مسی و ستاره پرتغالی به گرمی قبل نیست اما در هر صورت همچنان این دو فوق ستاره تاریخ فوتبال با هم مقایسه می شوند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به علت ابتلا به کرونا نتوانست در مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل مسی بازی کند و سالهاست که این دو رو در روی هم قرار نگرفته اند اما آمارشان همواره با هم مقایسه می شود. مسی با گلزنی مقابل شیلی در اولین بازی مرحله گروهی کوپا آمریکا توانست از رونالدو در زمینه ضربات کاشته سبقت بگیرد. تا دیشب هر دو 56 گل با کاشته داشتند اما مسی با گلش به براوو توانست به رکورد دار گلزنی از روی نقطه کاشته در میان بازیکنان فعال تبدیل شود.

مسی تا کنون 57 گل با ضربه کاشته زده که پنجاه تایش در بارسلونا بوده و هفت تا در تیم ملی کشورش. رونالدو از سویی از 56 کاشته ای که زده، سیزده تایش با منچستریونایتد بوده، 32 تا با رئال مادرید و ده تا با تیم ملی پرتغال. تا چهار سال پیش، رونالدو 49 به 31 در ضربات کاشته از مسی پیش بود اما لئو توانست از رونالدو سبقت بگیرد. البته این دو همچنان در سالهای آینده به رقابت با همدیگر ادامه خواهند داد.

4125