ادعای رسانه‌های عراقی؛ کاتانچ به بغداد برنمی‌گردد

ادعای رسانه‌های عراقی؛ کاتانچ به بغداد برنمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- برخی رسانه‌های عراقی مدعی شده‌اند که بازی دیشب دو تیم ایران و عراق آخرین دیدار عراقی‌ها با سرمربیگری سرکو کاتانچ بوده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که عراق به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کرده است، در بازگشت کاروان این تیم به بغداد خبری از سرمربی اسلوونیایی نبوده و او به کشورش برگشته است.

کاتانچ که به خاطر عدم پرداخت حق و حقوقش توسط فدراسیون فوتبال عراق، انگیزه‌ای برای ادامه همکاری با تیم ملی این کشور ندارد چندی پیش فدراسیون فوتبال عراق را تهدید کرده بود که در صورت عدم دریافت مطالباتش، قطعا قراردادش را فسخ خواهد کرد.

حالا و طبق ادعای چند رسانه عراقی، او به مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور پیغام داده که به دنبال مربی جدیدی باشند چرا که دیگر او به عراق برنخواهد گشت.

این اتفاق در حالی رخ داده که عراقی‌ها علیرغم صعود تیمشان به مرحله نهایی جام جهانی، چندان از نمایش تیم کاتانچ راضی نبودند و انتقادهای زیادی از سرمربی اسلوونیایی صورت گرفته و کار به جایی رسیده که امروز وزیر ورزش عراق هم خواهان قطع همکاری فدراسیون فوتبال این کشور با کاتانچ شده و گفته که تیم ملی عراق باید به دنبال یک مربی جدید باشد.

۲۶۵۴