ایتالیا 3-0 سوئیس؛ آتزوری همچنان می‌تازد!

ایتالیا 3-0 سوئیس؛ آتزوری همچنان می‌تازد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2020 با نتیجه سه بر صفر سوئیس را شکست داد تا بدین ترتیب صعودش به دور حذفی رقابت ها را قطعی کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا که در این دوره از رقابت ها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته می شود، در دومین بازی خود هم مانند بازی اول توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. ایتالیایی ها که در بازی اول با سه گل ترکیه را شکست داده بودند، اکنون هم با سه گل سوئیس را شکست دادند تا یک پیروزی مقتدرانه دیگر هم به دست آورده باشند و همچنان به تاخت و تاز خود ادامه دهند.

تیم ملی ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی نشان داده که تیمی بسیار آماده است. گل های ایتالیا را در این بازی لوکاتلی (2 بار) و چیرو ایموبیله به ثمر رساندند تا ایتالیا دومین سه امتیاز خود را دشت کند و تفاضل گل مثبت شش را داشته باشد.

ایتالیا در یوروی قبلی که آنتونیو کونته سرمربی اش بود نتوانسته بود آنطور که باید و شاید عمل کند اما در این یورو از مدعی های قهرمانی به حساب می آید و در کنار فرانسه و پرتغال از بخت های اصلی قهرمانی در پیش بینی ها محسوب می شود. ویدیوی خلاصه بازی ایتالیا - سوییس را می توانید با کلیک کردن روی لینک خلاصه بازی ایتالیا - سوییس ببینید. 

1470