بلژیک 2-1 دانمارک؛ بازگشت شکوهمند کوین دی بروین به میادین

بلژیک 2-1 دانمارک؛ بازگشت شکوهمند کوین دی بروین به میادین

پایگاه خبری فوتبالی - بلژیک توانست به پیروزی ارزشمندی در برابر دانمارک بهت زده به دست آورد. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (پنج شنبه) دو تیم بلژیک و دانمارک از گروه B رقابت‌های یورو 2020 در ورزشگاه پارکن کپنهاگن در کشور دانمارک به مصاف هم رفتند. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی وارد زمین شدند. دانمارک در دیدار قبلی خود مقابل فنلاند با نتیجه 1-0 متحمل شکست سختی شد و حتی یکی از مهم‌ترین ستاره‌های خود، کریستین اریکسن را نیز از دست داد. در آن سو شیاطین سرخ موفق شدند به پیروزی مقتدرانه 3-0 برابر روسیه دست پیدا کنند.

پس از دو دقیقه از شروع بازی، این یوسف پولسن مهاجم تیم ملی دانمارک بود که با پاس گل امیل هویبرگ توپ را وارد دروازه تیبو کورتوا کرد، تا در همان ابتدا یک شوک به تیم ملی بلژیک وارد شود. در دقیقه 10، بازی متوقف شد و همگی کریستین اریکسن را تشویق کردند. در این نیمه دانمارک کاملا تیم برتر میدان بود و توانست با پیروزی 1-0 به رختکن برود. 

در نیمه دوم بلژیک نه مانند همیشه اما بهتر از نیمه اول بازی را آغاز کرد. در دقیقه 55 شیاطین سرخ توانستند توسط تورگان هازارد و پاس گل کوین دی بروین، بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل دانمارک بار دیگر نبض بازی را در دست گرفت و اصلا تیم دست و پا بسته‌ای به نظر نمی‌رسید. اما خلاف جریان بازی در دقیقه 71 کوین دی بروین گل دوم و پیروزی بلژیک را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان روبرتو مارتینز پایان پذیرفت. 

خلاصه دیدار بلژیک - دانمارک

4416