آمار درخشان خرید جدید بارسلونا در تیم ملی هلند

آمار درخشان خرید جدید بارسلونا در تیم ملی هلند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی هلند در آخرین بازی خود در دور گروهی یورو 2020 موفق شد با نتیجه 3 بر 0 مقدونیه شمالی را شکست دهد که ممفیس دیپای در این بازی خوش درخشید و یک گل زده و دو پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، ممفیس دیپای به تازگی از باشگاه المپیک لیون به بارسلونا پیوسته است و خرید جدید بارسا محسوب می شود و قرار است فصل آینده را زیر نظر هموطن خود یعنی رونالد کومان هلندی در خط حمله بارسلونا بازی کند و باید دید که عملکرد او به چه صورت خواهد بود.

اما ممفیس دیپای در تیم ملی هلند علاوه بر بازی خوبی که امروز از خودش به نمایش گذاشت و در پیروزی هلند مقابل مقدونیه شمالی بسیار درخشان ظاهر شد، آمار بسیار خوبی دارد.

دیپای در 67 بازی برای تیم ملی کشورش، 28 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل داده است که برای بازیکنی مثل او آمار خوبی به شمار می رود. دیپای در یورو 2020 هم نشان داده که بازیکنی آماده است و در این مدت کاملا روی فرم بوده است و در بازی های هلند عملکرد خوبی داشته و هواداران این تیم را برای موفقیت در این تورنمنت امیدوار کرده است.

هلند معمولا در یورو ها به نسبت جام های جهانی عملکرد ضعیف تری داشته اما باید دید که این دوره به چه شکل برای آن ها سپری خواهد شد.

1470