قابی از بزرگترین بازیکنان هلندی تاریخ بارسلونا؛ از کرویف تا کومان و دیپای!

قابی از بزرگترین بازیکنان هلندی تاریخ بارسلونا؛ از کرویف تا کومان و دیپای!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا به تازگی ممفیس دیپای را از باشگاه لیون خریداری کرده است تا بدین ترتیب یک هلندی دیگر به جمع هلندی های تاریخ باشگاه بارسلونا اضافه شود.

به گزاش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در تاریخ خود هلندی های زیادی داشته است که یکی از آن ها همین رونالد کومان است که اکنون سرمربی بارسلوناست و برای فصل آینده هم روی نیمکت بارسا خواهد بود و باید دید که روند نتیجه گیری های او به چه شکل ادامه خواهد داشت.

اما شاید معروف ترین هلندی تاریخ بارسلونا یوهان کرویف فقید باشد که در سال 2016 درگذشت. از دیگر هلندی های تاریخ بارسلونا می توان به ادگار داویدز اشاره کرد. همچنین کلایورت و دی بوئر هم دیگر هلندی معروف تاریخ بارسلونا هستند.

بلیچر ریپروت در طرحی نگاهی انداخته به معروف ترین هلندی های تاریخ باشگاه بارسلونا که بسیاری از آن ها در تاریخ بارسلونا ماندگار و تاثیر گذار بوده اند به طوری که مربی فعلی این تیم هم هلندی است و بازیکنان مثل فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای هم در این باشگاه توپ می زنند.

باید دید که شرایط برای بارسلونا و هلندی های این تیم در فصل آینده به چه شکل پیش خواهد رفت و این بازیکنان چه عملکردی خواهند داشت.

1470