پورعلی‌گنجی در پرسولیس؟ بمبی که شاید منفجر نشود!

پورعلی‌گنجی در پرسولیس؟ بمبی که شاید منفجر نشود!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس یکی از بمبهای نقل و انتقالات تابستانی را منفجر خواهد کرد؟ به نظر می‌رسد، پاسخ این سوال، منفی است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شروع نشده، اما از همین حالا شایعات زیادی درباره ورودی و خروجی تیمهای لیگ برتری و به خصوص تیمهای بزرگ مطرح شده است.

یکی از این شایعات درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش تیم شنزن چین است تا این بازیکن جانشین کنعانی‌زادگانی شود که جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در لیگ ستارگان قطر را باید کاملا جدی گرفت.

این شایعه در حالی منتشر شده که از قرارداد پورعلی‌گنجی با شنزن دو فصل دیگر باقیمانده و پرسپولیس در صورتی که برنامه‌ای برای جذب این مدافع داشته باشد، نه تنها باید هزینه رضایتنامه او را به باشگاه چینی پرداخت کند بلکه قطعا مرتضی هم برای بازگشت به لیگ برتر، رقم کمی را مطالبه نخواهد کرد.

پورعلی‌گنجی که علاقه‌اش به پرسپولیس را پنهان نکرده، در چند سال اخیر یکی از گزینه‌های پیوستن به این تیم  بوده اما برنامه او برای بازی در خارج از ایران از یکطرف و مسائل مالی از طرف دیگر باعث شد که فعلا خبری از بازگشت او به لیگ برتر نباشد  منتهی با توجه به سابقه همکاری پورعلی‌گنجی با یحیی گل‌محمدی در نفت تهران و رابطه خوبی که مدافع تیم ملی با سرمربی پرسپولیس دارد، هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوارند که این موضوع بتواند باعث پرسپولیسی شدن پورعلی‌گنجی شود.

بحث دیگری که وجود دارد، نیمکت‌نشینی مرتضی در تیم ملی است و گفته می‌شود یکی از دلایلی که ممکن است باعث بازگشت او به لیگ برتر شود، برنامه مرتضی برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب ثابت تیم ملی است.

به این اخبار غیررسمی باید یک مورد دیگر را هم اضافه کرد. اینکه اگر چه در کیفیت فنی بالای پورعلی‌گنجی هیچ شکی نیست اما با توجه به آنکه این بازیکن فصل قبل به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا، یک ماه دو از میادین بود، سرمربی پرسپولیس برای جذب این بازیکن به تصمیم قطعی نرسیده است.

7655