مسی به رکورد ماسکرانو رسید؛ بیشترین بازی ملی برای آرژانتین

مسی به رکورد ماسکرانو رسید؛ بیشترین بازی ملی برای آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین با پیروزی یک بر صفر مقابل پاراگوئه در برازیلیا صعودش به یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2021 را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی در بازی مقابل پاراگوئه به رکورد بازیهای ملی خاویر ماسکرانو هم تیمی های سابقش در بارسلونا رسید و هر دو مشترکا با 147 بازی ، در حال حاضر رکورد دار بازی ملی در آلبی سیلسته هستند.

آرژانتین به روند دو سال شکست ناپذیری خود با گل پاپو گومز مقابل پاراگوئه ادامه داد. تیم اسکالونی  شروع منسجمی در بازی داشت و توانست در یک بازی نسبتا سخت از پس پاراگوئه بربیاید. مسی حالا در بازی بعدی خود در کوپا آمریکا می تواند به تنهایی رکورد دار حضور در بازیهای ملی برای آرژانتین شود. لئو البته اگر چند سال دیگر به بازی کردن در تیم ملی آرژانتین بازی کند، می تواند به رکورد تاریخ بازیهای ملی هم برسد.

رکورد تاریخ بازیهای ملی متعلق به سوه چین آن از مالزی با 224 بازی ملی است که اخیرا رکوردش مورد توجه قرار گرفته است. احمد حسن از مصر و بدر المطوع از کویت با 184 بازی ملی در رده های بعدی هستند و سرجیو راموس از اسپانیا و احمد مبارک از عمان با 180 بازی ملی در رده چهارم قرار دارند. محمد الدعایه از عربستان، کریستیانو رونالدو از پرتغال، کلودیو سوارز از مکزیک با 177 بازی ملی در رده ششم جای دارند.

4125