واینالدوم: دیپای می‌داند که می‏‌تواند بهتر از این‌ها کار کند‎‍‎

واینالدوم: دیپای می‌داند که می‏‌تواند بهتر از این‌ها کار کند‎‍‎

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم کاپیتان تیم ملی هلند به تمجید از ممفیس دیپای ستاره جدید بارسلونا پرداخت و اذعان کرد که حتی انتظار بیشتر از این‌ها را از او دارد.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای در پیروزی لاله‌های نارنجی برابر مقدونیه شمالی نقش اساسی را ایفا کردند. واینالدوم دو بار و ممفیس یک بار در این دیدار گلزنی کردند تا در نهایت هلند با نتیجه 3-0 پیروز میدان شوند تا با 9 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرند. 

به نقل از سایت مارکا، واینالدوم هفته گذشته به صورت رایگان از لیورپول به پاری سن ژرمن پیوست. واینالدوم در یک قدمی پیوستن به بارسا بود، اما در نهایت تیم فرانسوی را انتخاب کرد. در آن سو ممفیس دیپای عکس واینالدوم عمل کرد و به بارسلونا پیوست. هافبک سابق لیورپول درباره ممفیس گفت: "ممفیس می‌داند که حتی بهتر از این‌ها می‌تواند کار کند. ممفیس عملکرد خوبی دارد. در برخی از بازی‌ها، شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت، اما ممفیس همین است. او ریسک‌های زیادی می‌کند و به این خاطر بازیکن بی نظیری است. به عنوان یک تیم باید او را حمایت کنیم تا حتی بهتر از این شود."

واینالدوم در ادامه افزود: "ما در کنار بازی کردیم. ابتدا در پی اس وی آیندهوون و سپس در تیم ملی هلند. پس یک ارتباطی میان ما دو نفر وجود دارد."

4416