هافبک سابق بارسلونا راهی اتلتیکومادرید می‌شود؟

هافبک سابق بارسلونا راهی اتلتیکومادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید ترکیب تقریبا کاملی را دارد و بدون استرس در بازار نقل و انتقالات حرکت می کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در مذاکرات برای خرید و فروش ها با آرامش کار خود را انجام می دهد. تیم سیمئونه در یک قدمی خرید رودریگو دی پل قرار دارد و در حال نهایی کردن جزئیات برای خرید وی هستند.

حالا اما برخی رسانه های برزیل مدعی شده اند که اتلتیکو شرایط خرید پائولینیو هافبک برزیلی سابق بارسلونا را دنبال می کند که اخیرا قراردادش را با تیم گوانگژو در لیگ چین فسخ کرده است. این بازیکن به دنبال مشتری می گردد که اتلتیکو می تواند یکی از گزینه هایش باشد. 

مادر پائولینیو در مصاحبه ای با سایت برزیلی ترا گفته است که خانواده اش دوست دارند که به برزیل برگردد اما خود بازیکن دوست دارد در اروپا بازی کند. وی اظهار داشت :" من و همسرم مارکوس و کل خانواده طرفدار کورینتیانس هستیم و دوست داریم پائولینیو به کورینتیانس برگردد اما تصمیم نهایی با ما نیست  و پسرم سعی می کند  بهترین تصمیم را بگیرد. فکر می کنم به اروپا برود. پیشنهادهایی از پرتغال، اسپانیا یا گالاتاسرای، عربستان و امارات دارد. "

حالا بخش برزیلی سایت یاهو مدعی شده است که اتلتیکو مادرید شرایط این هافبک 32 ساله را دنبال می کند هر چند که گالاتاسرای، بنفیکا، النصر عربستان نیز می توانند برخی دیگر از گزینه هایش باشند.

4125