اظهارات احساسی سرمربی دانمارک: حادثه اریکسن همه‌چیز را برای ما تغییر داد

اظهارات احساسی سرمربی دانمارک: حادثه اریکسن همه‌چیز را برای ما تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی دانمارک پس از صعود به مرحله یک چهارم درباره تاثیر حادثه رخ داده برای اریکسن روی تیم دانمارک سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی دانمارک تا پیش از شروع جام مدعی اصلی قهرمانی نبود اما پس از بردهای خیره‌کننده‌ای که بعد از حادثه اریکسن، کسب شد حالا همه روی دانمارک حساب ویژه ای باز می‌کنند.

هیولمند پس از بازی روز گذشته دانمارکی‌ها گفته: زمانی که آن حادثه برای کریستین رخ داد همه چیز برای من تغییر کرد. ناگهان شرایط کاملا تفاوت پیدا کرد. به آن محبت و عشق نیاز داشتیم که به ما بال‌هایی برای پرواز بدهد.

دانمارک در بازی روز گذشته بسیار عالی بازی کرد و در نهایت با ۴ گل ولز را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. آن‌ها حالا در مرحله یک چهارم هستند و باید در انتظار برنده دیدار چک و هلند که امروز برگزار می‌شود بماند.

هیولمند در ادامه گفته: سخت است تا باور کنیم که این واقعیت (صعود در یورو و اتفاقات رخ داده) است. از تمام دانمارکی‌هایی که به اینجا آمدند تشکر می‌کنم. دیوانه‌وار بود. خیلی خیلی ممنونم. بازیکنان را تحسین می‌کنم. همه چیز در بازی عالی و کامل نبود اما پیشرفت کرده‌ایم. بازیکنان ما جنگجویانی واقعی هستند.

1101