کرواسی 3-5 اسپانیا؛ لاروخا مرد و زنده شد/ خداحافظی نایب قهرمان جهان با یورو2020

کرواسی 3-5 اسپانیا؛ لاروخا مرد و زنده شد/ خداحافظی نایب قهرمان جهان با یورو2020

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا موفق شد در برابر کرواسی به پیروزی دست پیدا کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شود. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20:30 روز دوشنبه، دو تیم اسپانیا و کرواسی از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در ورزشگاه پارکن کپنهاگن دانمارک به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که اسپانیا با پنج امتیاز در رده دوم گروه E و کرواسی با ۴ امتیاز در رده دوم گروه D قرار گرفتند. کروات‌ها در این دیدار ایوان پریشیچ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و دژان لوورن به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. 

در این دیدار اسپانیا کار را هجومی آغاز کرد، اما اشتباه مضحک اونای سایمن گلر اسپانیا در دقیقه بیستم باعث شد تا کرواسی با یک گل پیش بیافتد. پس از این گل اسپانیا کاملا نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه 38 پابلو سارابیا حساب کار را برابر کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

در نیمه دوم اسپانیا به حملات خود ادامه داد و سزار آزپلیکوئتا در دقیقه 57 با پاس گل فران تورس، لاروخا را پیش انداخت. در دقیقه 77 فران تورس اختلاف را به دو گل افزایش داد، اما این پایان کار نبود و میسلاو اورشیچ در دقیقه 85 گل دوم کرواسی را زد و در دقیقه 90+2 پاشالیچ با ضربه سر همه چیز را بار دیگر به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. 

در وقت‌های اضافی اسپانیا بود که هجومی کار کرد اما با این تفاوت که دیگر اجازه کامبک زدن به کروات‌ها نداد. در دقیقه 101 آلوارو موراتا با ارسال خوب دنی اولمو و ضربه پای چپ محکم، گل چهارم را زد و تنها دو دقیقه بعد از این گل، بار دیگر با پاس گل دنی اولمو و این بار ضربه اویارزابال اسپانیا به گل پنجم رسید تا لاروخا در پایان 120 دقیقه بازی به پیروزی 5-3 دست پیدا کند.

خلاصه دیدار اسپانیا - کرواسی

4416