عکس؛ خم شدن ساق پای بازیکن اوکراین روی خطای وحشیانه دنیلسن

عکس؛ خم شدن ساق پای بازیکن اوکراین روی خطای وحشیانه دنیلسن

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اوکراین موفق شد در یکی دیگر از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپای 2020، تیم ملی سوئد را شکست داده و راهی دور یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی و در حدود دقیقه 98 یک اتفاق دردناک رخ داد و آن هم خطای خشن بازیکن تیم ملی سوئد، یعنی دنیلسن روی بازیکن تیم ملی اوکراین یعنی آرتم بسیدین بود که موجب شد تا ساق پای آرتم بسیدین به طور کامل خم شود و این بازیکن درد شدیدی را تحمل کرد و بلافاصله تعویض شد و بازیکن خاطی هم یعنی دنیلسن با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

این کارت قرمز موجب شد تا سوئد ده نفره شود و کار برایش دشوار شود و بدین ترتیب در وقت های اضافه اوکراین فشار بیشتری آورد و در نهایت توانست در دقایق پایانی گل برتری خود را به ثمر برساند و به پیروزی برسد.

این خطای خطرناک یک صحنه دردناک دیگر را در یورو 2020 رقم زد و پای بازیکن اوکراینی خم شد و یک کارت قرمز مستقیم به دنیلسن رسید. بازیکن سوئد روی این صحنه یک تکل بسیار خشن روی پای بازیکن اوکراین زد و می خواست او را متوقف کند اما ساق پایش را هدف قرار داد و این صحنه را بدین ترتیب رقم زد.

1470