شغل جدید ستاره سابق بایرن مونیخ: داور مسابقه استعدادیابی

شغل جدید ستاره سابق بایرن مونیخ: داور مسابقه استعدادیابی

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبالیست های مختلف گاهی تجارت هایی در خارج از دنیای فوتبال دارند اما پس از بازنشستگی ترجیح می دهند که وارد حوزه هایی دیگر شوند و به سراغ سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید یا رسانه های مختلف روی بیاورند.

به گزارش فوتبالی، حالا لوکاس پودولسکی بازیکن سابق تیم ملی آلمان نیز برنامه های متفاوتی دارد. او قرار بود که برای حضور در تیم کوئرتارو راهی لیگ مکزیک شود اما در نهایت این اتفاق رخ داد. بازیکن 36 ساله سابق بایرن مونیخ، آرسنال، اینتر و گالاتاسرای تصمیم گرفته است که وارد صنعت سرگرمی در تلویزیون شود. پودولسکی حالا تصمیم گرفته است که به یکی از داوران مسابقه استعدادیابی در آلمان شود. فصل پانزدهم این مسابقه در پاییز امسال پخش خواهد شد که به طور متوسط سه میلیون بیننده در هر هفته دارد. در این مسابقه افراد در حرفه های مختلف نظیر خوانندگی، هنرهای رزمی، شعبده بازی و ... حضور پیدا می کنند.

پودولسکی قرار است که جای دیتر بوهلن، خواننده آلمانی را در فصل جدید مسابقه بگیرد. پودولسکی وعده داده است که در حوزه داوری بسیار صادق و عادل باشد. وی اظهار داشت:" همیشه از دیدن مسابقه استعدادیابی به همراه خانواده ام لذت می بردم و حالا می توانم خودم نقش داور را داشته باشم. برای این چالش و چالش های دیگر در زندگی هیجان زده هستم. همیشه از من می پرسند که افراد چقدر استعداد می توانند داشته باشند اما همیشه سورپرایزهای جدیدی برایم ایجاد می شود."

وی در این باره که چه هدفی برای آینده فوتبالی خود دارد هم صحبت کرد:" حالا 36 ساله هستم و می دانم که قرار نیست در یک باشگاه بزرگ حضور داشته باشم. برایم مهم است که از نظر شهر، ایده و باشگاه بتوانم  به جای مناسبی بروم."

4125