رومانو: کار انتقال ستاره دورتموند به منچستریونایتد تمام شده است

رومانو: کار انتقال ستاره دورتموند به منچستریونایتد تمام شده است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد بر سر جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی با باشگاه دورتموند به توافق رسید. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد چند فصل است که به شدت عملکرد جیدون سانچو را زیر نظر گرفته و حالا به نظر می‌رسد که بعد از تلاش‌های بسیار، سرانجام شیاطین سرخ به آرزوی خود خواهد رسید. 

فابریزیو رومانو خبرنگارا معروف ایتالیایی مدعی است که پیشنهاد شیاطین سرخ برای به خدمت گیری سانچو، هفتاد و سه میلیون پوند بوده و او پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قراردادی پنج ساله با بند تمدید اضافه یک ساله با منچستریونایتد امضا خواهد کرد. گفته می‌شود که تست‌های پزشکی بعد از پایان مسابقات یورو 2020 انجام خواهد شد.

مذاکرات سران منچستریونایتد با زنبورها از خیلی وقت پیش شروع شده بود و پیشنهاد قرمزها به ارزش شصت و هفت میلیون پوند در ماه ژوئن توسط هانس یواخیم واتسکه رد شده بود. 

سانچو در سال 2017 از منچسترسیتی به دورتموند پیوست و در 137 بازی با لباس زرد، موفق به ثبت آمار پنجاه گل و شصت و هفت پاس گل شد. به احتمال فراوان سانچو در منچستریونایتد در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. البته او در آلمان سابقه بازی در پست وینگ چپ و هافبک هجومی را نیز دارد. 

هدف بعدی شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات خرید یک مدافع وسط خواهد بود و نام واران مدافع رئال مادرید در صدر این لیست حضور دارد. 

4416